MJ-111. MITASU PAO Plus SP 5W-30 100% Synthetic 4L Promocja -10%
Wystaw opinię o produkcie
Ceny podane bez kosztów dostawy.
Ceny podane bez kosztów dostawy.
Kod produktu: MJ-111 4L-1
Opis
MITASU PAO Plus SP 5W-30 100% Synthetic to najwyższej klasy olej silnikowy Mid SAPS, opracowany na bazie PAO (polialfaolefiny) grupy IV, w pełni syntetycznych olejów bazowych grupy III i wzmocniony zaawansowanym pakietem dodatków uszlachetniających. Produkt spełnia najnowsze wymagania OEM dotyczące olejów o wydłużonych okresach między wymianami (Long Life) i ma niską tendencję do tworzenia osadów na częściach silnika. Zapewnia łatwy rozruch w temperaturach nawet do - 42ºC i spełnia najnowszą klasyfikację API (American Petroleum Institute) SP.
MITASU PAO SP Plus 5W-30 100% Synthetic jest idealny do nowoczesnych samochodów napędzanych silnikami z turbodoładowaniem lub bez, wtryskiem bezpośrednim i wielostopniowymi systemami redukcji emisji spalin. Właściwości użytkowe i środowiskowe produktu przewyższają większość wymagań japońskich, europejskich i amerykańskich producentów samochodów oraz spełniają normy API, ACEA, MERCEDES-BENZ, BMW, GM i RENAULT. Jest przeznaczony do całorocznego użytku i nadaje się do wszystkich silników wymagających oleju ACEA C3.
Charakteryzujący się wysokim wskaźnikiem lepkości i niskim zużyciem oleju, całoroczny, w pełni syntetyczny olej silnikowy MITASU PAO Plus SP 5W-30 100% Synthetic zapewnia:
- Poziom jakości OEM (Original Equipment Manufacturer)
- Wydłużony okres między wymianami oleju
- Stabilne osiągi w szerokim zakresie temperatur dzięki olejowi bazowemu PAO
- Łatwy rozruch zimą w temperaturach do - 42ºC
- Dłuższą żywotność systemów oczyszczania powietrza, takich jak CAT i DPF
- Pełną kompatybilność z biopaliwami, takimi jak biodiesel i etanol w mieszance do 85%.
- Wyjątkową odporność na napowietrzanie, utlenianie i nitrację dla pojazdów CNG/LNG/LPG
Najnowsze technologie japońskiej firmy MITASU OIL CORPORATION sprawiają, że produkowane przez nią oleje silnikowe przewyższają wymagania takich producentów samochodów jak: TOYOTA, LEXUS, NISSAN, MAZDA, HONDA, MITSUBISHI, SUZUKI, SUBARU, DAIHATSU, HYUNDAI, KIA, FORD, FIAT, VOLVO i wielu innych.
Technologia spełnia:
- API SP/CF
- ACEA C3
- GM dexos 2
- BMW Longlife-04
- MB-Approval 229.31
- MB-Approval 229.51
- FIAT 9.55535-S1
- RENAULT RN0700
- RENAULT RN0710
Właściwości techniczne | Normy jakości | Parametry |
---|---|---|
Klasa lepkości SAE | SAE J300 | 5W-30 |
Gęstość w 15oC | ASTM D-4052 | 0,8470 |
Temperatura zapłonu [oC] | ASTM D-92 | 214 |
Liczba zasadowa TBN [mg KOH/g] | ASTM D-2896 | 8,0 |
Temperatura krzepnięcia [oC] | ASTM D-97 | -42 |
Kolor | ASTM D-1500 | <2,5 |
Wskaźnik lepkości | ASTM D-2270 | 165 |
Lepkość kinematyczna przy 40oC [cSt] | ASTM D-445 | 70,41 |
Lepkość kinematyczna przy 100oC [cSt] | ASTM D-445 | 11,88 |
Lepkość HTHS [cP] | ASTM D-5481 | 3,504 |
Lepkość CCS [cP] | ASTM D-5293 | 4483 |
Lotność NOACK [%] | ASTM D-5800 | 10,00 |
Zawartość cynku [%] | - | 0,089 |
Zawartość fosforu [%] | - | 0,080 |
Zawartość popiołu siarczanowego [%] | - | 0,800 |
Opinie
Jeśli dodałeś/-aś recenzję, a nie pojawiłą się na liście, być może oczekuje na moderację.