MJ-P03. MITASU GOLD PAO Plus SP/CF 0W-30 100% Synthetic 4L
Wystaw opinię o produkcie
Ceny podane bez kosztów dostawy.
Ceny podane bez kosztów dostawy.
Kod produktu: MJ-P03 4L
Opis
MITASU GOLD PAO Plus SP/CF 0W-30 100% Synthetic to najwyższej klasy olej silnikowy Mid SAPS, opracowany na bazie PAO (polialfaolefiny) grupy IV, w pełni syntetycznych olejów bazowych grupy III i wzmocniony zaawansowanym pakietem dodatków uszlachetniających. Produkt spełnia najnowsze wymagania producentów OEM dotyczące olejów o wydłużonych okresach między wymianami (Long Life), najnowszą kategorię API SP Amerykańskiego Instytutu Naftowego oraz najwyższy standard jakości ILSAC GF-6A ustanowiony przez Międzynarodowy Komitet Standaryzacji i Zatwierdzania Środków Smarnych. Ma niską tendencję do tworzenia osadów na częściach silnika. Zapewnia łatwy rozruch w temperaturach do - 42ºC.
MITASU GOLD PAO Plus SP/CF 0W-30 100% Synthetic jest idealny do nowoczesnych samochodów napędzanych silnikami benzynowymi i wysokoprężnymi z lub bez turbodoładowania, bezpośredniego wtrysku i wielostopniowych systemów redukcji emisji spalin. Właściwości eksploatacyjne i środowiskowe produktu spełniają najnowszą normę MB-Approval 229.61. Odpowiedni do stosowania w pojazdach europejskich, północnoamerykańskich i wschodnioazjatyckich wymagających niskopopiołowych olejów silnikowych - ACEA C2 lub JASO DL-2 i DL-1. Zalecany do stosowania przez cały rok.
MITASU GOLD PAO Plus SP/CF 0W-30 100% Synthetic zapewnia:
- Poziom jakości OEM (Original Equipment Manufacturer)
- Ochronę przed wczesnym zapłonem przy niskiej prędkości obrotowej (LSPI) nowej generacji turbodoładowanych silników benzynowych z bezpośrednim wtryskiem.
- Dłuższą żywotność systemów oczyszczania powietrza, takich jak CAT i DPF
- Wydłużony okres między wymianami oleju
- Stabilne działanie w szerokim zakresie temperatur dzięki olejowi bazowemu PAO
Najnowsze technologie wytwarzania olejów silnikowych produkowanych przez firmę MITASU Oil Corporation, Japonia przekraczają wymagania takich producentów samochodów jak: TOYOTA, LEXUS, NISSAN, MAZDA, MITSUBISHI, SUZUKI, SUBARU, DAIHATSU, FORD, FIAT, HYUNDAI, JAGUAR, KIA, LAND ROVER, VOLVO i innych.
Technologia spełnia:
- API SP/CF
- ACEA C2
- ILSAC GF-6A
- MB-Approval 229.61
- BMW Longlife-12 FE
- CHRYSLER MS-13340
- FORD WSS-M2C 950-A
- FIAT 9.55535-DS1
- FIAT 9.55535-GS1
- PSA B71 2312
- STJLR.03.5007
Właściwości techniczne | Normy jakości | Parametry |
---|---|---|
Klasa lepkości SAE | SAE J300 | 0W-30 |
Gęstość w 15oC | ASTM D-4052 | 0,8470 |
Temperatura zapłonu [oC] | ASTM D-92 | 216 |
Liczba zasadowa TBN [mg KOH/g] | ASTM D-2896 | 9,40 |
Temperatura krzepnięcia [oC] | ASTM D-97 | -42 |
Kolor | ASTM D-1500 | <2,5 |
Wskaźnik lepkości | ASTM D-2270 | 170 |
Lepkość kinematyczna przy 40oC [cSt] | ASTM D-445 | 63,15 |
Lepkość kinematyczna przy 100oC [cSt] | ASTM D-445 | 11,10 |
Lepkość HTHS [cP] | ASTM D-5481 | 3,031 |
Lepkość CCS [cP] | ASTM D-5293 | 4869 |
Lotność NOACK [%] | ASTM D-5800 | 9,90 |
Zawartość cynku [%] | - | 0,085 |
Zawartość fosforu [%] | - | 0,077 |
Zawartość popiołu siarczanowego [%] | - | 0,974 |
Opinie
Jeśli dodałeś/-aś recenzję, a nie pojawiłą się na liście, być może oczekuje na moderację.